tråkkkkkkigt!

FAKTA OM JUST MIG SJÄLV!




Namn: Hannah
Ålder: 16
FAVORITER
Favorit mat: svårt att välja...
Favorit sport: Ridning, volleyboll

Favorit spel: just nu, uno ^^

Favorit kompis/kompisar: Elinjohansson, men finns fler underbara! 
Favorit ämne: Hemkunskap
Favorit djur: Hästar

ÖVRIGT
Skola: snart.. Ingelstorp
Klass: snart.. J11
Familj: Pappa, 2 bröder, låtsas mamma.
Syskon: 2 Bröder
Pojkvän: yes! 
Börjar du skolan: ingen aning? 
Hur kommer du till skolan: bor på skolans intrenat.
Hur långt har du till skolan: hemifrån,... en kvart med bil
Är du nöjd med ditt klassrum: har inte sett det ennu ^^
Hur mångar 5:or är det? inga! 
Hur blev skolfotot: det senaste, i 8an, sugigt.
Hur mådde du igår: lite till och från.
Hur mår du idag? : superbra! 
Tur nummer: 2
Bloggar du: när jag orkar
Vem sitter du brevid i klassen: vet inte 
Vilka vill du helst sitta med: sanna (a) :D
Vilkna/vem saknar du: pojkvännen ♥
Spelar du Sims: det händer

KÄRLEK


- Är du singel nu? nej
- Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa, äkta kärlek varar föralltid! 
- Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? i mitt uppe i det.
- Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? yes
- Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ojah! 
- Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nej
- Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? ja, tvingat.
- Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? JA! 
- Sparat något från ett gammalt förhållande? ja
- Somnat gråtande pga kärleken? hänt
- Varit på en blind date? nej
- Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 7 månader
- Har du någonsin varit kär? är just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0