I'm sorry if I misjudged you.

Jag ska berätta om en riktig toppentjej, hon heter Elin Johansson och jag beundrar henne stort! Hon är min bästavän, hon finns alltid till för mig och jag kan vända mig till henne om jag har en hemlighet. Vänner har vi varit sedan barndommen, våra föräldrar var vänner och vi lekte mycket som små, men tiden gick och dem flyttade in till kalmar. Elin och jag var små och fattade inte så mycket, när vi var 14 år gammla berättade våra föräldrar för oss hur de var när vi var små och att vi lekt mycket när vi var små. Elin sökte upp mig via internet och vi träffades. Jag vill tacka mina föräldrar,vänner och internet för det!
Elin har rödbrunt hår och blågröna ögon, hon har en grymt härlig klädstil och sjukt dålig humor. Elin har känsla för andra, hon bryr sig alltid om. Hon är grym på att skratta  men sämst på att sjunga. När Elin och jag skrattar kan det inte bli mycket roligare, jag trivs verkligen med henne och hennes beteende. Elins tillvaro är oftast livlig så det blir sällan lungt eller tråkigt. Hon är en san vän som man verkligen kan lita på, som man själv vill bli behandlad ska man behandla henne.
Respekt och kärlek till min underbara och finaste vän Elin.
Jag ska berätta om en riktig toppentjej, hon heter Elin Johansson och jag beundrar henne stort! Hon är min bästavän, hon finns alltid till för mig och jag kan vända mig till henne om jag har en hemlighet. Vänner har vi varit sedan barndommen, våra föräldrar var vänner och vi lekte mycket som små, men tiden gick och dem flyttade in till kalmar. Elin och jag var små och fattade inte så mycket, när vi var 14 år gammla berättade våra föräldrar för oss hur de var när vi var små och att vi lekt mycket när vi var små. Elin sökte upp mig via internet och vi träffades. Jag vill tacka mina föräldrar,vänner och internet för det!

Elin har rödbrunt hår och blågröna ögon, hon har en grymt härlig klädstil och sjukt dålig humor. Elin har känsla för andra, hon bryr sig alltid om. Hon är grym på att skratta  men sämst på att sjunga. När Elin och jag skrattar kan det inte bli mycket roligare, jag trivs verkligen med henne och hennes beteende. Elins tillvaro är oftast livlig så det blir sällan lungt eller tråkigt. Hon är en san vän som man verkligen kan lita på, som man själv vill bli behandlad ska man behandla henne.

Respekt och kärlek till min underbara och finaste vän Elin  ♥



Kommentarer
Postat av: H<3E

FAn vad jag älskar dig hannahkarlsson!

om inte du hade funnits i mitt liv hade jag inte klarat en sekund!<3

minbästavän! ALLT DU OCH JAG! <33333333

2011-06-02 @ 11:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0